Hoe reset ik een TaHoma / Connectivity kit / Connexoon bij verhuizing als ik de apparatuur achterlaat?
Let op: Op het moment dat een box is gereset, kunnen producten die eerst gekoppeld waren niet opnieuw gekoppeld worden via de standaardprocedure. Het kan zijn dat een Somfy installateur langs moet komen voor verdere ondersteuning. Hier kunnen additionele kosten aan verbonden zijn.
Ga je verhuizen maar wil je jouw Somfy TaHoma / Connectivity kit / Connexoon achterlaten?
Ontkoppel jouw account eenvoudig van de poort:
Selecteer het menu ‘...’:
Selecteer ‘Help & Geavanceerde functies’
Selecteer ‘Mijn installatie verwijderen’
Klik op: ‘Mijn installatie resetten’
Klik dan op ‘Ja’ om alle apparatuur aangesloten te houden op de installatie
Bevestig de reset door op ‘De reset bevestigen’ te klikken
Gefeliciteerd! Jouw installatie is gereset:
- Jouw account is losgekoppeld en je persoonlijke informatie en configuratie zijn verwijderd.
- De apparaten zijn nog steeds gekoppeld aan TaHoma / Connectivity kit / Connexoon om de installatie voor de nieuwe bewoners makkelijker te maken
Beschikbaar voor alle apparaten die compatible zijn met de TaHoma app (TaHoma switch, Connectivity kit, Connexoon RTS/io)