Snelle toegang

Verwijderingsverzoek

Ik wil graag dat Somfy mijn account en alle aanverwante persoonsgegevens over mij verwijdert.

In overeenstemming met de van kracht zijnde regelgeving wens ik de schrapping van mijn account alsook van mijn volledige persoonsgegevens inclusief die voorkomen in de geautomatiseerde en handmatig ingevoerde bestanden van SOMFY.

Het verwijderen van mijn persoonsgegevens zal definitief zijn.

Door dit verzoek in te dienen, begrijp ik dat dit zal resulteren in:

  • het ongedaan maken van de installatie en de onmogelijkheid om mijn producten en diensten te gebruiken, inclusief mijn professionele beveiligingsdiensten (bewaking op afstand, assistentie, video-opname, enz.)
  • de onmogelijkheid om vanuit mijn applicatie toegang te krijgen tot mijn verschillende installaties
  • het stoppen van meldingen in geval van alarmen
  • de vernietiging van mijn video-opnamen
  • de onmogelijkheid om mijn gegevens op een later tijdstip terug te vinden
  • de onmogelijkheid om toegang te krijgen tot al mijn SOMFY-applicaties (Somfy Protect, Tahoma, Thermostat, Somfy Keys, e-commerce-website, enz.)

Het is me aanbevolen dat ik geen verwijdering kan verzoeken van mijn Somfy-account als:

  • er nog bestellingen van SOMFY-producten voor mij in behandeling zijn. De schrapping heeft niet tot gevolg dat de bestelling tijdens de levering wordt geannuleerd, maar het is mogelijk dat er zich technische problemen zullen voordoen.
  • ik wil graag de SOMFY-producten en/of -diensten blijven gebruiken

De schrapping is echter niet mogelijk als SOMFY een wettelijke verplichting heeft om mijn gegevens te bewaren.

Als ik geen communicatie per e-mail meer wens te ontvangen, dien ik mijn verzoek hier in.

Als mijn verzoek tot schrapping alleen betrekking heeft op enkele van mijn persoonlijke gegevens, omschrijf ik hier mijn verzoek.