Hoe kan ik de TaHoma / Connectivity kit / Connexoon resetten als ik hem wil verkopen?
Let op: Op het moment dat een box is gereset, kunnen producten die eerst gekoppeld waren niet opnieuw gekoppeld worden via de standaardprocedure. Het kan zijn dat een Somfy installateur langs moet komen voor verdere ondersteuning. Hier kunnen additionele kosten aan verbonden zijn.
Wil je de TaHoma / Connectivity kit / Connexoon verkopen of aan iemand anders geven?
Je kunt hem makkelijk helemaal resetten: Let op: Dit geldt niet voor de TaHoma V1 (versie 1), die is na een reset niet meer te activeren.
Selecteer het menu ‘...’
Selecteer dan ‘Help & Geavanceerde functies’
Selecteer ‘Mijn installatie verwijderen’
Klik op ‘Mijn installatie resetten’
Klik dan op ‘Nee’ om de apparatuur die gekoppeld is te verwijderen
Voer de reset uit door op ‘De reset bevestigen’ te klikken
Gefeliciteerd! Jouw installatie is gereset:
- Jouw account is losgekoppeld
- Jouw persoonlijke informatie, configuratie en apparatuur zijn verwijderd.
Beschikbaar voor alle apparaten die compatibel zijn met de TaHoma app (TaHoma switch, Connectivity kit, Connexoon RTS/io)