Wat kan ik doen als mijn TaHoma® of Connectivity kit offline is?
Als je TaHoma® (switch of classic) of Connectivity kit een rood lichtje toont, heeft deze geen verbinding met het internet. Controleer de (stroom)aansluitingen. Deze aansluitingen moeten correct verbonden zijn zodat de TaHoma® verbinding krijgt met het internet. Controleer bij de TaHoma switch en Connectivity kit of het Wifi signaal actief is en of deze bijvoorbeeld wel werkt bij andere apparaten in huis.
Mocht het hier niet aan liggen kunt u een reboot van de box proberen.
Hieronder de stappen.
Haal de TaHoma of Connectivity kit van de stroom.
Steek een paperclip of een andere pin in het resetgaatje totdat u voelt dat u een knopje indrukt, en houd dit vervolgens ingedrukt. Het gaatje is vrij diep, dus een pin van bijvoorbeeld een smartphone is niet lang genoeg.
Terwijl u de paperclip in het resetgaatje heeft, sluit u de stroom weer aan. Houdt de paperclip nog 12 seconden vast en haal deze er vervolgens uit.
De box zal nu opnieuw opstarten. Dit kan 5 minuten duren.
Mocht het na deze stappen nog steeds niet werken, dan raden wij aan contact op te nemen met onze klantenservice.